Известие

Collapse
No announcement yet.

Лека полека...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
    Бях нощна, та за това сега отговарям!
    Това е просто една планка с гарнитура.
    Кой знае защо са я направили от мека стомата и от вибрациите на вала се издува и деформира. От това и прокапва масло. Има три вариянта за оправяне.
    Най-простия е да я отвиеш и обърнеш обратно.
    Втория е да я шлайфаш.
    Третия, най-добрия е да я изработиш отново от СТ-45 и закалиш или направо от СТ-65 и да не се занимаваш повече с нея.
    Добре си разглобил мотора и ми изглеждат добре чарковете му. Само внимавай при сглобяването. По три пъти оглеждай нещата и работи чисто. Като сменяваш гарнитурите чисти до блясък и преди да поставяш капаците ги пробвай без гарнитури. Ако има някъде боклук или кривина ше я усетиш веднага. Семерингите ги мажи с лепило за резби, особено тия на разпределителните валове. Нещо ако те съмнява-питай веднага!!!
    Изпях си лекцията!!
    Освен това да питам, има ли някой свободен дебитомер за 1.7 8 В - тъп Джетроникс.
    Моя най-вероятно се е скапал.
    Ама и ти пишеш големи щуротии понякога. Не всички капачки са с гарнитури. От 92-ра нататък са с О-пръстени. Диаметърът на вала отзад, където опира във капачката е различен, както и диаметърът на кожуха на вала.
    То аз не съм енциклопедист, ма просто да си кажа.
    Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 19:42.
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение

      Освен това да питам, има ли някой свободен дебитомер за 1.7 8 В - тъп Джетроникс.
      Моя най-вероятно се е скапал.

      Ела го вземай докато не е изгнил.
      вече без Алфа,но да видим до кога!

      Comment


      • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
        Ама и ти пишеш големи щуротии понякога. Не всички капачки са с гарнитури. От 92-ра нататък са с О-пръстени. Диаметърът на вала отзад, където опира във капачката е различен, както и диаметърът на кожуха на вала.
        То аз не съм енциклопедист, ма просто да си кажа.
        сега ако ми кажете размерите на тоя О пръстен , ви пожелавам алфа контролите ви да проработят от самосебеси
        точка

        Comment


        • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
          сега ако ми кажете размерите на тоя О пръстен , ви пожелавам алфа контролите ви да проработят от самосебеси

          Трудно се намира, защото е широк (над 50мм) но е с малко сечение. Аз обезмаслямам перфектно канала на пръстена, самият пръстен и кожуха на вала, малко хубав силикон в канала, слагам пръстена в канала, пак малко силикон, монтирам капачката и това е.
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment


          • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
            Трудно се намира, защото е широк (над 50мм) но е с малко сечение. Аз обезмаслямам перфектно канала на пръстена, самият пръстен и кожуха на вала, малко хубав силикон в канала, слагам пръстена в канала, пак малко силикон, монтирам капачката и това е.
            Смъквай капачето и отивай в някой магазин с него, където има голям асортимент от пръстени. Ще се намери правилният размер.
            AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
            Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
            sigpic

            Comment


            • Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
              Смъквай капачето и отивай в някой магазин с него, където има голям асортимент от пръстени. Ще се намери правилният размер.
              Няма смисъл. Десетки боксери са излезли от рацете ми по горе описания начин. Сума ти киометри са навъртели така и теч досега нямат.
              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

              Comment


              • Тише тези ролки на мотора мога да ти дам които виждаш в моята тема влез
                Алфа Ромео 33 със сърце от 145-1.7 16v ,33-1.7 16v Imola, 33-1.7 8v, ex33-1.8тд
                155 2.0 16v 150hp Super
                146 1.9 jtd fl

                Comment


                • Паце утре щи кажа кои бяха !!!!!!!!!
                  Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                    Трудно се намира, защото е широк (над 50мм) но е с малко сечение. Аз обезмаслямам перфектно канала на пръстена, самият пръстен и кожуха на вала, малко хубав силикон в канала, слагам пръстена в канала, пак малко силикон, монтирам капачката и това е.
                    Забрави да споменеш, че и с гарнитурка става!
                    Каквото и да правите, не я ли изправите пак ще си тече!
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                      Забрави да споменеш, че и с гарнитурка става!
                      Каквото и да правите, не я ли изправите пак ще си тече!

                      Ти пак не си разбрал. На Колев колата е с О-пръстени. Така, че отпадаш от играта
                      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                      Comment


                      • Алфи също беше с оринги, ама с гарнитурки и силикон става по-добре, отколкото само с гарнитурки или оринг пръстен.
                        Важното е да мажеш силикона с големия!
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщение
                          Аз може ли да замоля RealSeX да нащрака разглобената скоростна и по-конкретно синхронизаторите ,а също да кажеш виждаш ли видима разлика в изхабяването им на 1ва-2ра и 3та-4та ? А и да запитам има ли разлика в предавателните числа на скорости от 1.5 90г. и 1.4 93г. ?
                          Поздрави за ентусиазма 6

                          Сунхронизатора на 2-ра съм го снимал от близко в момента се намира на 5-а а в момента ми правят нови бронзови втулки от фосфорен бронз!!!
                          Attached Files
                          Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от RealSeX Покажи съобщение
                            Сунхронизатора на 2-ра съм го снимал от близко в момента се намира на 5-а а в момента ми правят нови бронзови втулки от фосфорен бронз!!!
                            Втулки за къде? Защото по принцип няма цветен метал в ск. кутия никъде, освен вилките, бутащи муфите.
                            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от RealSeX Покажи съобщение
                              Сунхронизатора на 2-ра съм го снимал от близко в момента се намира на 5-а а в момента ми правят нови бронзови втулки от фосфорен бронз!!!

                              Ако смяташ да правиш точно на тази кутия бронзови синхрони си обречен на провал!!!!!!!

                              По добрият вариант е да си вземеш скорости от 145/6 и да им извадиш всичко от вътре и да си го сложиш в твоят корпус!!!


                              Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                              Втулки за къде? Защото по принцип няма цветен метал в ск. кутия никъде, освен вилките, бутащи муфите.
                              Как бе баце,всички съвременни кутии са с бронзови синхрони,надявам се да си имал в предвид именно за сниманата кутия..
                              145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                                Ако смяташ да правиш точно на тази кутия бронзови синхрони си обречен на провал!!!!!!!

                                По добрият вариант е да си вземеш скорости от 145/6 и да им извадиш всичко от вътре и да си го сложиш в твоят корпус!!!
                                Ааааа не не мисля да си правя бронзови синхрони и аз мисля че ще е голям провал.Става дума да бронзовите втулки на самата ос която е от външната страна наще кутии нали незнайно защо не са със ос от краи до краи ами е от 2 части.
                                Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                                Comment

                                Working...
                                X